Search This Blog

Friday, March 9, 2012

A day that i wish to not care about...

saya bengang sebab saya masuk kelas tapi tak ada
saya bengang sebab saya pergi kelas tapi cancel
saya lagi bengang bila tunggu taklimat yang amat penting
rupa-rupanya hanya briefing 10 minit saje
dan saya juga bengang bila
dah spent rm 6 naik teksi ke seksyen 17
saya terlepas untuk
- balik bp yang tiket bas pukul 2
- atau pergi ke melaka yang tiket bas pukul 4
- tak dapat nak shopping dengan mak hari sabtu pagi
- balik semula ke kolej dengan muke sugul
- sampai bilik dan hujan ( air mata ;-( )

tapi...

to think back...

there maybe some hikmah beyond the things that happen
astaghfirullahhalazim
sabar ye ely
esok masih ada

ampunkan dosaku ya Allah
aku banyak sangat merungut hari ni

tomorrow will be a new day
lets go to sleep and wish tomorrow will come early...

No comments: